برنامه نویسی با search هم میشه هاااا

The Results Of My Searches

برگرداندن درایو حذف شده موقع نصب ویندوز 7

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ب.ظ

وقتی موقع نصب ویندوز 7 یه درایوی رو delete کردین و بعد از نصب ویندوز متوجه شدین که اون درایو کلا حذف شده حرص نخورین :دی

run رو اجرا کنین و عبارت diskmgmt.msc رو توش تایپ کنین...

پنجره ی disk management براتون باز میشه که درایوها توش قابل رؤیت هستند... درایو مورد نظر رو انتخاب کنید و روش right click کنین و گزینه ی change drive letter and path  رو انتخاب کنید و یه اسم جدید برای درایوتون بذارین (مثلا اگه k بوده D بذارین)

گاهی درایوتون توی قسمت بالای پنجره نیست ولی توی قسمت پایین میتونین از روی حجم درایو پیداش کنین. روش right click کنین و گزینه ی new volume رو بزنین و مراحل رو شامل انتخاب اسم و ... طی کنین. بعد از اون میتونین درایوتون رو توی my computer مشاهده کنین :)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۵
شیما اسلامی فر

نظرات  (۱۰۹)

۰۶ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۰۰ سارا زکی زاده
سلام.بازگشت دوبارت  به وبلاگت مبارک.
من فکر می کردم بعد از نصب ویندوز و پارتیشن بندی در همون ابتدای کار صرفا با نرم افزار های مخصوص پارتیشن بندی میشه این کار رو انجام داد.
ممنون از ارائه تجربه مفیدت.
موفق باشی.
پاسخ:
سلام مررررررررسی فک نمیکردم هنوز کسی به وبلاگم سر بزنه :دی
;) البته پارتیشن بندی فکر میکنم یکم متفاوت باشه از این چیزی که توضیح دادم من فقط درایو delete شده ام رو برگردوندم :)
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۵۲ سارا زکی زاده
مگه به تقسیم بندی حافظه پارتیشن بندی نمی گن؟؟
تازه چی فک کردی من میومدم اینجا که ویلاگت دلش نگیره.
پاسخ:
نمیدونم باید در مورد پارتیشن بندی بیشتر تحقیق کنم ولی میدونم من تقسیم بندی انجام ندادم ;)
دستت درد نکنه دوستم :*
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۰۹ احمد تاج بخش
در کل خوب بود...
اما ما آخر نفهمیدیم این روش پاک کردن درایو بود یا بازگردانی آن؟؟؟؟
یکی از راحترین روش ها این است ، راهای پاک کردن زیاده.....

پاسخ:
واقعا مشخص نبود که برای برگردوندن درایو بود؟ :/
برحال همین راحت ترین راه رو هم من بلد نبودم پیداش کردم کلی ذوق کردم :دی
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۳۱ زینب جهان بخش
سلام
شب بخیر
راه خیلی بود:)
من یکسری مطالب درباره پارتیشن  بندی میدونم  ولی یه جورایی ترسیدم اجراش کنم نکنه اطلاعاتم از بین بره!
شما اجرا کنید و نتیجه را متعاقبا اعلام نمایید در بلاگتان
با تشکـــــــــــــــــر
:D
پاسخ:

سلام

من اجراش کردم دیگه :دی ترس نداره نهایتا همه اطلاعاتت میپره خاطره میشه ;)

اکه خودت بدونی با این چند خط نوشته  چی کار کردی !!!!!!!!1هر چی از خدا می خواستی بهت میداد.نوکرتم خیلللللللللللللیییییییییییییییییییییی.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سلام بسیار سپاسگزارم
عاقبت بخیر بشی جوون
سلام.ممنون از اطلاعات خوبتون.
اگه اشتباها درایو حاوی اطلاعات رو پاک کنیم چی؟
با این روش اطلاعاتش عم برمیگرده؟

ممنون خیلی کاربردی بود 4 ساعت با کامپیوتر ور میرفتم
ایشالا هرچی از خدا میخوای بهت بده ایشالا دوهزار سال عمر کنی ممنون
با سلام و تشکر از help ارزندتون
من خودم توی حوزه IT کار می کنم ولی واقعاً اینو نمی دونستم که میخواستم کسی را راهنمایی کنم موقعی که راه دور است و هنگام نصب ویندوز اطلاعاتش هم پریده چکار باید انجام بده.
خلاصه تشکر ویژه می کنم از شما.

سهیل سحابی
کارشناس فن آوری اطلاعات
مرسی عالی بود 

لعنتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی، 
دمت گررررررررررررررررررررررررم
 عاااااااااااااااااااااااااااااااااااشششششششششششششششششششقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت   شدم من. سکته ناقص رو زده بودم . ایشاله عروسی بچه هات :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۳ سید علی رنجبر
سلام من هنگام نصب ویندوز اشتباهی درایورCیا سیستم را دلیت کردم .و ویندوزم هم بالا نمیاد .راهنماییم کنید
nn
دستتون درد نکنه
راهتون خیلی عالی بود 
واقعا ممنونم
slm
mamnoon ke tajrobiatet ro dar ekhtiar hame gharar midi.vaghean moshkel mn hal shod
سلام من یه مشکلی داشتم خواهشا اگه کسی میدونه بگه درست کنم
من وقتی ویندوزمو از۷به۱۰ارتقاع میدادم اشتباهی درایو سی رو دیلیت کردم و ویندوز روی یه درایو دیگه نصب شد حالا بخوام  اطلاعاتشو برگردونم راهی به جز ریکاوری داره عایا؟خواهشا کمک کنید مسله مهمیه...

اصلا نمیدونم چه جوری باید تشکر کنم .... من یه حسابدارم و 2 سال کاری من تو درایوی بود که حذف شد ...... با کمک شما برگشت ..... واقعا ممنونم
سلام جون من کمکم کنید میخواستم ویندوز 7 روی لپ تاپ نصب کنم قافل از اینکه مثله ویندوز ایکس پی میتونم پارتشین بندی کنم همه ی درایو هارو پاک کردم الان هرکاری میکنم درایوی ندارم چیکار کنم ممنون
دی runکجا شده

خدا خیرت بده ایشالا داشتم از ناراحتی میمردم درایورم پاک شده بود فکر کردم اطلاعاتم پاک شد الهی خیر ببینی هیچ جا ننوشته بود چه کنم
دمت گرم
وااااااااااااااای نجاتم دادین... اطلاعاتم خییییییییلی مهم بود
خدا خیرتون بده
حجم درایو هم خیلی کم بود واسه همین متوجه نشدم که از بین نرفته فکر کردم کلا نابود شده
خدا خیرتون بده. یه درایو رو  delet  کرده بود  موقع ویندوز  با این روش درایو ظاهر شد و هیچ اطلاعات هم پاک نشده . بسیار ممنون   خدا  اجرتون بده
عاشقتم

یه عان قلبم وایساد


بووووووووووووووووووووووووووووووس
فقط میتونم بگم دمت گرم
۰۱ دی ۹۵ ، ۰۴:۱۱ اکبر مرادی

سلام داداش ناموسن نوکرتم

درست شد زندیگم توی همین درایو حذف شده بود

سلام  من اشتباهی در صفحه diskmgmt.msc     یکی از درایو ها رو حذف کردم حالا باید چی کار کنم 
دیگه هیچ اثری از درایو نیست نه اطلاعات ونه حجمش 
دمت گرم
آفرین به شما
ممنون
در قدم اول از شما بابت این مطلبی که گذاشتین برای عموم سپاس گذارم امیدوارم همیشه موفق باشید امروز پنج درایو را اشتباهی پاک کردم و با این راهکار شما همه اطلاعات و درایو های حذف شده را بازیابی کردم 
دمت گرم عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلی ممنون واقعا. 
درایو برگشت، الان اطلاعاتی که پاک شده چطور برگردونم؟
من موقع نصب ویندوز اشتباهی بجای اینکه درایو c رو فرمت کنم، اونو حذف کردم!!! چیکار کنم؟؟    help me 
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۸ گروه مهندسین پوران مهر سپنتا
با تشکر از مطلب بسیار خوب شما
گروه مهندسین پوران مهر سپنتا

Www.pooranmehr.com
سلام ممنون از راهنمایی مفیدتون مختصر و مفید توضیح دادید. با تشکر
سلام من ویندوزم xp بوده و میخواستم 7بریزم هارد
 نمیدونم چی شد که پاک شده و اصلا پارتیشن ها هم بهم ریخته و تبدیل به 2تا شده که توش خالیه 
اول از همه من همون xp بریزم؟
و اگر ویندوز ریختم چطور فایلهامو بازیابی کنم؟
سلام
واقعا ممنونم از راهنماییتون
فکر میکردم دیگه نمیتونم درایومو برگردونم
مررررررررسی
آخییییییییییی برگشت . دم شما گرمممممم
سلام عایا هنگام نصب ویندوز (ویندوز ۷ اورجینال) اطلاعات هارد(درایوها) از بین میره؟
و اینکه عایا میشه ظرفیت درایوهارو در نصب مجدد ویندوز تغییر بدیم و اطلاعات همچنان پاک نشه؟
برای نصب باید از دی وی دی ها استفاده کنم یا با استفاده از درایو ریکاوری میشه اینکارو انجام داد؟
واقعا دستتون درد نکنه مشکلم حل کرد 
واقعا ازتون ممنونم خیلی برنامه ها دانلود کرده بودم و نشده بود مشکلم حل شد خیلی ممنون

سلام ببخشی اون خط اول نوشتیم چیو اجرا کنیم؟


۰۱ آذر ۹۶ ، ۰۱:۴۰ ارش صادقی
خیلی ممنون از این آموزشتون یهدلحظه سکته رو زدم اخه یه درایو ۲۰۰گیگ پاک شده بود هرچی عکسو فیلم داشتم تو اون بود. خیلی ممنون دمتون گرم. انشالله همیشه شاد و سلامت باشید

دمت گرم

خیلی عااااالی 
دستت طلااااااا خیلی خوب بود ، کلی دعات کردم بخدا موفق بااااشب
دمت گرم
ممنون ازمطلب عالی وکاربردیت
خدا خیر  دو عالمت بده . دو روز هست که معطلم. واقعا عالی بود. خدارو شکر

دمت گرممممممممممممم
با سلام وتشکر از شما به خاطر مطلب ارزشمند بالا برایتان آرزوی سلامتی وموفقیت دارم 
سلام قسمتrunکجاست؟
لطفا پاسخ دهید
سلام دوست عزیز
بابت وبلاگت و اطلاعات خیلی خیلی مفیدت واقعا ممنونم
واقعا کارآمد و عالی بود
خدایی دمت گرم
سلام.ببخشید من هم ویندوزم پاک شده هم درایوهام نمیتونم ویندوزم نصب کنم.چیکار باید بکنم؟
عالی بود...خداخیرتون بده
من لبتاپمو ریکاوری کردم الان درایوام پاک شده فقط درایو سی دارم چجوری میتونم اونارو برگردونم
هشتصد گیگ اطلاعات رو فکر کردم نابود شده، واقعا ممنون

سلام خسته نباشید من میخواستم بخشی از فضای یکی از درایوهامو آزاد کنم و به درایو سی اختصاص بدم اما اشتباها کل درایو دیلیت کردم بعد هم دوباره یه دایوه جدید ساختم (نمیدونستم کل اطلاعات پاک شده ) حالا چی کار کنم کلی فایل مهم داشتم چه طوری میتونم اطلاعاتمو ریکاوری کنم؟ لطفا هرچه سریعتر پاسخ بدبد دارم دیونه میشم

واقعا دمت گرم خیلی حال دادی

 

سالم
دست شما درد نکنه عالی بود
سلام بسیار زیبا و عالی ممنونم

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی واقعاا عالی بود:)

یعنی چی دی ران رو اجرا کنین کمکم کنین هر 4 تا درایوم موقع بالا اومدن ویندوز پاک شد.
پیداش کردم انجامش دادم ولی هیچ اتفاقی نیافتاد همه عکسا و فیلمام رفت مال 7 سال 😢😢😢😢
Run کدومشه ؟ من موقع عوض کردن ویندوز درایو رو پاک کردم وقتی ویندوز عوض شد نه حجمش روی درایوای دیگه اومده بود نه خودش بود الانم هارد یک ترابایتم تبدیل شده به هارد 700 گیگ چیکار کنم؟ 
دمتون گرم
سلامپ
خداییش دمتون گرم
واقعامرسی فکرشم نمیکردم درایوم برگرده باتشکر

با سلام ببخشید من همین روش شمارو رفتم ولی تا بخوام که درایو هارو روی مای کامپیوتر نمایش داده بشه میگه باید فرمت بشه چیکار کنم؟
الهی که خیر ببینی. واقعا نمیدونم چطور تشکر کنم. خیییییلیییییییی سپاسگزارم.
انشالله به همه آرزوهاتون برسید

مررسی عالی بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

سلام خسته نباشید

عالی بود این مطلب مخصوصا برا ما که تازه کاریم

یه خسته نباشید توپ میگم بهتون

 خیلی کمکم کرد

خداوکیلی دم و بازدمت گرم

دمتون گرم

مرسی

عشقین 

خدا خیرتون بدهکلی ترسیده بودم

سلام ویندوز لپتاپم پریده و درایو ها همه حذف شده چیکار باید بکنم؟

من با اینکه رشتم کامپیوتر هستش ولی وقتی دیدم پارتیشن هام حذف شدن کلااا همه چی روو یادم رفت ، واقعا ممونم ازتون 2 ساعت داشتم سرچ میکردم ، اطلاعاتتون  خیییییییلیییی مفید بود لاااااایککک

سلام درایو من حذف شده new volume رو میزنم ولی eror میده فضا کافی نیس با این که رو درایو نوشته 50.79GB free space

خوهشا جواب بدید

ممنون از راهنمایی

سلام new volume اصلا نیست

من اشتباهی موقع نصب ویندوز 7 اونم وقتی میخواستم درایو سیستم رو انتخاب کنم اشتباهی حذفش کردم حالا چکار کنم؟

مرسی

۱۵ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۴۰ سعید خسروانی

سلام وقت بخیر دمت گرممممممممم .کمک بزرگی بود❤❤❤

سلام من کلا اشتباهی درایو اصلی سی رو حذف کردم چه کنم تا برگرده و بتونم ویندوز نصب کنم

 

سلام دستتون درد نکنه واقعا ، خیلی عالی بود. من از طریق Acronis diskcleanser فرمت DOD کرده بودم بعد متوجه شدم که طوری کدگذاری رندوم سکتور به سکتور کرده که نه باز می شه نه فرمت می شه توی ویندوز اصلاً!! ولی با روش شما Letter رو تعویض کردم و فرمت شد و مشکلم حل شد. احسننننننت

آقا من چند وقت بود درگیر این موضوع بودم، با مراجعه به وبلاگ شما حل شد، واقعاً تشکر میکنم. 

دمت گرم فوق العاده بود نجاتم داد خدا خیرت بده 

 

بی نظیر بود.

من زدن نتیجه نداد

 

سلام خسته نباشید من ویندوزم ۱۰ بود بعد چنتا فایل روی دسکتاپ ریخته بودم و حواسم نبود و ویندوز رو ۸ کردم و اونا پاک شدن میشه اون فایل هارو برگردونم ؟

۰۸ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۱۹ رومینا رستم زادگان

ببخشید لپتاپمو ریست کردم درایو هام کاملا پاک شده باید چیکار کنم

...

وقتی می خوای ویندوز نصب کنی درایو نداری چی

خیلی عالی بود مرسی بابت توضیحاتت

سلام دمت گرم دیروز کلی برای برگردوندن درایو زحمت کشیدیم 5 ساعت با یه برنامه که اخرش فهمیدیم کدلاینسنس میخواد صبر کردیم و سعی کردیم برشگردونیم ولی نشد ولی با روش شما راحت برگشت . واقعا تشکر

سلام خسته نباشید لب تاب من لنوو مدل t61 ویندوزش پرید الان ویندوز ۷ نصب کردم درایو c که اشتباهن توش فیلم و عکس کپی کرده بودم حذف شد تورو خدا راهنمایی کنید برگرده  

۲۹ شهریور ۹۹ ، ۰۲:۴۰ نورالدین زارعی بابانظر

سلام من ویندوز را بجای درایو (c) (درایو خودش) 

به اشتباه در درایو (D) ) نصب کردم، 

و کل زندگینامه ام که در درایو (D) بود پاک شده

لطفا کمکم کنید.

وااای یه مرحله سکته کامل زدم و حالا برگشتم، خیلی عالی، همه فایلام هست وای مرسی خدا خیرت بده 

خیلی خوب و مفید بود مطالب اموزشیتون ممنون

 

سلام خیلی خوب و ساده گفتین ده روزه همه سایتها را گشتم یکیشون به اینکه اگه در قسمت بالای پنجره اسم درایو نبود پایین بود روی درایو راست کلیک کنید و new volome را انتخاب کنید.اما کاش بقیه گذینهها را هم توضیح میدادین که هر کدومش برا چی هس

سلام خیلی خوب و ساده گفتین ده روزه همه سایتها را گشتم یکیشون به اینکه اگه در قسمت بالای پنجره اسم درایو نبود پایین بود روی درایو راست کلیک کنید و new volome را انتخاب کنید.اما کاش بقیه گذینهها را هم توضیح میدادین که هر کدومش برا چی هس. درضمن با نیو ولوم کردن آیا اطلاعات داخلی درایو از بین نمیره

سلام من درایو F سیستمم حذف شده بود این روشو اجرا کردم ولی با اینکه درایوی ک ساختم خالی هست ولی وقتی حافظه اشو نگاه میکنم بیشتر فضاش رو اشغال شده نشون میده!!!!باید چیکارش کنم؟؟؟؟

واااای دستتون درد نکنه خیییییلییی ممنون واقعا کمکم کردید تونستم عکسا و فیلمای دخترم رو برگردونم سپاس فراوان

۲۳ اسفند ۹۹ ، ۰۶:۴۹ مهدی فخارمنش

سلام 

خدا خیرتون بده 

خدا مشکلاتتتون رو دونه دونه حل کنه 

خدا علمتون رو زیاد کنه 

مشکل من حل شد 

تشکر 

 

مرسیییییی

خیلیییییی ممنوووووون

واقعا نمیدونستم چیکار کنم درایوم رو برگردونم. متشکرم. خسته نباشی

خیلی کارت درسته ،خیر ببینی ایشالله 

سلام ، آقا بنده موقع نصب ویندوز ۷ یه درایو رو اشتباها فرمت کردم ، راهی برای ریکاوریش هست؟ واقعا مهمه برام

۱۱ بهمن ۰۱ ، ۱۰:۴۳ سیدعلی فاطمیان

سلام

دوستان من اشتباهاً یکی از درایوهای کامپیوترم را بجای فلش فرمت کرده ام چکار کنم برگرده ممنونم

عالی. ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی